Pozitív apróságok

"Reggeli ambicióbombák", lefekvés előtti üdítő gondolatok, hétköznapi bölcsességek, amiket jártomban-keltemben hallottam, olvastam, megszerettem és most megőrzöm ebben a blogban. Fontos: ez egy TANULÓ blog. Remélem lesz jobb is:)

Friss topikok

Linkblog

RSS-ről. Nekirugaszkodom a házi feladatomnak...:)

2010.11.23. 23:35 granola

 

23.20 van és hulla fáradt vagyok! 4.30-kor kezdtem a napot és holnam ugyan ez.

A házi feladatom töredéke kész, de nekem ez is egy óriási lépés volt! Szerencsére a "szájbarágos" útmutatóval el tudtam indulni:)

Megjegyzem nagyon jó kis ismertető, még az én hiányos ismereteimmel is boldogultam vele:) A baj csak az, hogy nincs erőm tovább gyakorolni. Holnap reggel mégegyszer nekirugaszkodom majd a munkahelyemen. (bár ott erre kevés idöm lesz.)

Minden esetre 1, azaz egyetlen egy:)) hírcsatornát fel tudtam venni. A férjem szakmájához egy építési jogszabályfigyelő oldalt követek a mai naptól kezdve!!! Holnap folytatom.

Miközben ezt írom, a kék kis kocka halk füttyentések közepette (nem tudok rá jobb szót) folyton beugrik, hogy új hír érkezett. A hangot majd le kell vennem :)

 

Szerettem volna még egy jó kis könyvről írni, amit ma katalogizáltam. Annyira jó dolgok voltak benne a tanulással és a motivációval kapcsolatban! Még a címe is az volt hogy: "Motiváció 3.0" HVG könyvek sorozatból. Öröm volt leírni!

Ha kész lesz a házi feladatom, visszatérk rá.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivaprosagok.blog.hu/api/trackback/id/tr672469297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása