Pozitív apróságok

"Reggeli ambicióbombák", lefekvés előtti üdítő gondolatok, hétköznapi bölcsességek, amiket jártomban-keltemben hallottam, olvastam, megszerettem és most megőrzöm ebben a blogban. Fontos: ez egy TANULÓ blog. Remélem lesz jobb is:)

Friss topikok

Linkblog

"Zsenik humorosan"

2011.03.26. 17:59 granola

Önsegítő kincsünk a kacagás, ... humor, vicc... (ld. Bagdy Emőke: Pszichofittnessz c. könyve). Teljesen igaza van. Ezért is ajánlom többek közt az alábbi aforizmákat:)

Zsenik humorosan/Nagy Natália és Vincze Mária gyűjteménye.- Budapest : Világóceán, 2011 (részletek a könyvből)

Ha tudtam volna, hogy ma ilyen szörnyű napom lesz, akkor tegnap boldog lettem volna.(Andrew Matthews)

*

Én olyan optimista vagyok, hogy egy csónakkal elindulnék Moby Dick után, és még tartármártást is vinnék magammal. (Zig Ziglar)

*

A feleségem meg én húsz éven át boldogan éltünk. Aztán megismerkedtünk egymással. (Rodney Dangerfield)

*

Évekig nem szóltam a feleségemhez. Nem akartam félbeszakítani. (Rodney Dangerfield)

*

Jövőd álmaidtól függ. Ne vesztegesd hát az időt, menj aludni! (Michel Gérard Joseph Colucci)

*

A cinikus olyan ember, aki, ha virágillatot érez, körülnéz, hogy hol a koporsó. (H. L. Mencken)

*

Minden férfinak szüksége van egy feleségre, mert van egy csomó olyan dolog, amiért egész egyszerűen nem lehet a kormányt hibáztatni. (Nagy Bandó András)

*

Bármely egyszerű probléma megoldhatatlanná fejleszthető ha eleget töprengünk rajta. (Woody Allen)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivaprosagok.blog.hu/api/trackback/id/tr242773711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása